שף פרטי המלצות - שף פרטי מומלץ לאירועים מכל הסוגים.

שף פרטי במרכז

שף פרטי המלצות – שף פרטי מומלץ.

מחפשים שף פרטי מומלץ לאירוע חשוב? אנו ב- "שף פרטי" נדריך אתכם איך לבחור שף פרטי מתאים, נסביר מה חשוב בבחירת שף פרטי, נציג לכם דוגמאות וכמובן נמליץ לכם על שף הבית שלנו

איך לבחור שף פרטי מומלץ?

בחירת שף פרטי לאירוע שלכם הוא עניין חשוב עבור ההצלחה של האירוע, הנה כמה קריטריונים חשובים שכדאי לקחת בחשבון: 

ניסיון – מומלץ לבדוק כמה שנות ניסיון יש לשף הפרטי במטבחים, באילו מטבחים ובאילו תפקידים והאם הניסיון הזה מתאים לקונספט ולרמה של האירוע שלכם. כמו כן מומלץ לבדוק כמה ניסיון יש לשף הפרטי באירועים ובאירועים עם קונספט כמו האירוע שאתם מתכוונים לקיים. בדיקת ניסיון השף יכולה למנוע הזמנת שף פרטי שלא מתאים עבור השרות או הקונספט המתאים עבורכם.

מחירים – תווך המחירים לארוחת שף עם הכוללת את כל חומרי הגלם והגשה למרכז שולחן בדרך כלל נע בין 250ש"ח ל 450ש"ח לסועד בארוחה של 10 סועדים ומעלה.אם המחירים גבוהים מ 450ש"ח לסועד אנו ממליצים לבדוק למה המחיר גבוהה ביחס למחירים "בשוק" השפים הפרטיים והאם יש ערך מוסף כלשהו?! אם המחירים נמוכים מ 250ש"ח לסועד אנו ממליצים לבדוק האם חומרי הגלם איכותיים במידה מספקת!? האם כמות האוכל במידה מספקת?! והאם השף מספיק מנוסה וכשרוני ומתאים עבור השרות לו אתם זקוקים. 

המלצות – המלצות או ביקורות מהוות סוג הוכחה לגבי הניסיון של השף הפרטי ולגבי שביעות רצונם של לקוחותיו ולהפך, לדוגמה אם משהו לא תקין בהתנהלותו של השף לא תקין –  במוקדם או במאוחר ניתן יהיה לקרוא זאת בביקורות עליו לכן ניתן ומומלץ לבקש/לבדוק המלצות וביקורות. 

למה המלצות חשובות כל-כך בבחירת שף פרטי? 

בעידן של היום, כשהכל עובר דרך רשת האינטרנט סביר להניח שאפילו אצל שף פרטי מתחיל עם ניסיון של לפחות 20-30 אירועים יהיו המלצות / ביקורות. ניתן ומומלץ לבקש המלצות מהשף הפרטי, אחרי שתקראו את ההמלצות תוכלו להבין אם העבודה של השף הפרטי נעשתה לשביעות רצונם של לקוחותיו ולשקול אם אותו שף פרטי מתאים עבורכם ולהפך אם האירוע שלכם חשוב או מורכב כמובן שכדאי למצוא שף פרטי מומלץ ומנוסה עם עשרות המלצות. כמו כן ניתן לומר ששף פרטי עם עשרות המלצות או ביקורות טובות זה שף פרטי עם מוניטין מוכח מה שמקנה לכם סוג של אחריות לא רשמית להצלחת הארוחה. 

שף פרטי מומלץ, דוגמה: 

אנו ב"שף פרטי" ממליצים על שף הבית שלנו – מארק אלדרוב

שף פרטי מומלץ

מארק אלדרוב – שף פרטי מומלץ

 

ניסיון:

לשף מארק אלדרוב ניסיון של שנים בעבודה במטבחים כטבח, סושף ושף במסעדות בארץ ובעולם  וקייטרינג לאירועים . ניסיון של 700 אירועים לפחות, ביניהם אירועים פרטיים של שף עד הבית, אירועי חברה ואירועים רשמיים. ניסיון של שנים בהעברת סדנאות וייעוצים קולינריים.

מחירים:

תווך המחירים 200ש"ח-350ש"ח לסועד וזה כולל חומרי גלם, כלי הגשה ובניית תפריט בהזמנה אישית.

מומחיות:

גורמה, מטבחי עמים, פיוז'ן, מודרני, מולקולרי, על האש, טבעוני, צמחוני. 

שף פרטי מומלץ גורמה

שף פרטי המלצות גורמה

 

המלצות:

לשף שלנו יש עשרות או מאות המלצות ברחבי הרשת (גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, עיתון כלבו חיפה, בזק, מידרג) מה שאומר שלשף יש מוניטין ולכם אחריות להצלחת הארוחה. 

המלצות לדוגמה

"

המלצות על שף פרטי עד הבית:

המלצה אנה גולן

המלצה אורן הדיה

המלצה דניאל דרייזין

המלצה שרון כפיר

המלצה כלבו חיפה

המלצה דביר רון

המלצה ריגינה גרשקוביץ'

המלצה קרן שגב

המלצה אנה דון גולן

המלצה עדן שרף

המלצה שיר גולוב

השאירו פרטים והשף הפרטי יחזור אליכם:


    054-256-3773שלחו לנו וואטסאפ

    השאירו פרטים ומארק שף פרטי יחזור אליכם:

      השאירו פרטים ומארק שף פרטי יחזור אליכם

        דילוג לתוכן