שף עד הבית - 3 סיבות למה כדאי להזמין שף פרטי עד הבית

שף עד הבית – למה זה כדאי לכם?

כשמדובר באכילה בריאה, ארוחות ביתיות הן האפשרות הטובה ביותר, גם כשאנו מארחים. אבל, בואו נודה בזה, למי יש זמן לבשל ארוחה בריאה כאשר רוצים להזמין חברים או בני משפחה לארוחה מיוחדת. רוב הסיכויים שרובנו נבחר ביציאה למסעדה, או לחילופין אפילו נסתפק בטייק אווי. אבל, רגע לפני שאתם רצים להזמין את האורחים לאירוע הבא שלכם, הלכנו לבדוק מהם היתרונות הנוספים של הזמנת שף עד הבית.

שף עד הבית

שף עד הבית

אפשרות לחסוך כסף

כאמור לאכול בחוץ כל הזמן יכול להיות יקר, וזו לא תמיד האפשרות הבריאה ביותר. שף פרטי עד הבית מאפשר לכם לאכול יותר ארוחות ביתיות. כמובן שכאשר אתם מזמינים ארוחת שף עד הבית אתם בעצם מקבלים את המצרכים הטובים ביותר, עדיין לשמור על התקציב שתיכננתם, ובעצם אתם יכולים גם לחסוך כסף על ידי הזמנת מרכיבים בכמויות המתאימות, ובכך להימנע מבזבוז מזון. כי שף מקצועי ידאג לבשל עבורכם את הכמות המתאימה של האוכל.

אפשרות נוספת לחיסכון היא החיסכון בזמן. אחד היתרונות הגדולים ביותר של העסקת שף פרטי עד הבית היא החיסכון בזמן. ארוחת שף עד הבית תחסוך לכם  את תכנון הארוחה, קניות מצרכים ובישול. זה יכול להיות חיסכון עצום בזמן במיוחד אם יש לכם לוח זמנים עמוס בעבודה או שאתם מלהטטים בין הרבה תחומי אחריות, כך שתוכלו לארח ובמקום לבלות שעות במטבח לבשל ולנקות, תוכלו פשוט ליהנות מארוחה טעימה ובריאה שכבר הוכנה עבורכם, ולבלות עם האורחים שלכם.

פחות לחץ והרבה יותר בריאות

תכנון ארוחות ובישול יכולים להיות מלחיצים, במיוחד אם אתם מנסים לאכול בריא. כאשר אתם מזמנים שף עד הבית, אתם יכולים להירגע וליהנות מהארוחה שלכם מבלי לדאוג לבישול ולניקיון. ומכיוון שהשף שלכם יבשל במטבח שלכם, אתם יכולים לקבל את השקט הנפשי שמגיע עם הידיעה שהארוחה שלכם מוכנה בסביבה נקייה ובטוחה.

בנוסף, היתרון החשוב מכולם הוא ההשפעה שיכולה להיות להזמנת שף עד הבית על הבריאות שלכם. שף המכיר טוב את תחום המזון ויכול לתת לכם ייעוץ קולינרי, יוכל גם לעזור לכם לאכול בריא יותר על ידי בישול ארוחות שמתאימות לצרכים התזונתיים הספציפיים שלכם. בין אם אתם מנסים לרדת במשקל, להוריד את הכולסטרול או להפחית בסוכר, הדבר נכון שבעתיים אם אתם מזמינים אורחים שיש להם בעיות בריאותיות ואשר חייבים בדיאטה מאוזנת ומיוחדת.

סוגי אירועים נוספים שמתאים להזמין עבורם שף עד הבית

הזמנת שף פרטי עד הבית יכולה להתבטא גם באירועים נוספים מלבד לארח בני משפחה או חברים לאירוע כזה או אחר. כי כשאומרים ארוחת שף עד הבית הכוונה בהחלט יכולה להיות גם ארוחות שף בשטח. בנוסף, ניתן לעשות מעצם הארוחה אירוע כמו לדוגמה סדנת בישול. כמובן שאם יש לכם חברה ואתם רוצים להכין אירוע מיוחד לערב מיוחד הרי שהזמנת שף פרטי עד הבית לאירוע כזה היא ממש בבחינת חובה.

שף פרטי עד הבית המלצות

שף עד הבית

שף עד הבית

 

כמובן שמציאת שף פרטי עד הבית מחייבת מחקר קטן, וקבלת המלצות. כי המלצה מפיהם של בעלי ניסיון אשר חוו את העניין היא מאוד חשובה. מארק אלדרוב, הוא שף פרטי. מארק סיים בהצטיינות את מכללת השף, עבד כשף וסושף במסעדות בארץ ובחו"ל, בישל לאנשי ממשלה, שגרירים, מפורסמים והמון אנשים מיוחדים. הוא גם הנחה סדנאות, נתן ייעוצים קולינריים והפיק מעל ל- 1000 ארוחות שף מוצלחות

רוצים להזמין שף פרטי עד הבית? מארק אלדרוב שף פרטי מחכה להזמנה!

פרטים ליצירת קשר עם השף הפרטי מארק אלדרוב

"

כל סוגי האירועים, בכל מקום – מחכה לשמוע על האירוע הבא שלך!

    שף פרטי עד הבית המלצות  

    "

    המלצות על שף פרטי עד הבית:

    המלצה אנה גולן

    המלצה אורן הדיה

    המלצה דניאל דרייזין

    המלצה שרון כפיר

    המלצה כלבו חיפה

    המלצה דביר רון

    המלצה ריגינה גרשקוביץ'

    המלצה קרן שגב

    המלצה אנה דון גולן

    המלצה עדן שרף

    המלצה שיר גולוב

    054-256-3773שלחו לנו וואטסאפ

    השאירו פרטים ומארק שף פרטי יחזור אליכם:

      השאירו פרטים ומארק שף פרטי יחזור אליכם

        דילוג לתוכן