שף גורמה עד הבית

פונדנט שוקולד

להזמין שף גורמה עד הבית

 

אתם מעוניינים ליהנות מארוחת גורמה שהוכנה על ידי שף, אבל לא מעוניינים לעמוד בפקקים, לחכות בתור (זאת מבלי להזכיר את העובדה שלפעמים יש תור של חודשים למסעדות מסוימות), לשמוע את רעש הכוסות והסכו"ם נוקש מסביבכם. אתם לעומת זאת מעדיפים את האינטימיות הביתית, החמימה והחובקת. אז זהו שאתם ממש לא לבד. בואו והכירו את הטרנד האחרון בענף הקייטרינג: שף גורמה בביתכם הפרטי. המגמה הזו החלה בארה"ב לפני כ-20 שנה, אבל מסתבר כי לאחרונה היא החלה לתפוס תאוצה בארצות נוספות ובמיוחד במהלך השנים האחרונות, כתוצאה מסגרי הקורונה.זהו טרנד שככל הנראה יישאר כאן לתמיד.

ההבדל בין שף גורמה לקייטרינג גורמה

אבל בואו נדייק במונחים, כי ממש אין לבלבל בין שירותי שף אישיים לבין שירותי קייטרינג גורמה. בעולם המקצועי שף אישי לא מביא מנות מוכנות. הוא מכין מנות במטבח של הלקוח ודואג לכל היבט של הארוחה: מקניית המצרכים, עריכת השולחן ועד המתנה לסיום האוכל בשולחן והניקיון. זוהי חוויה בה תוכלו להרגיש מפונקים כאילו הייתם במסעדת גורמה אמיתית, אלא שזו נמצאת אצלכם בבית.

אלא שרוב האנשים אינם עושים את הבידול הזה כשזה מגיע לארוחה המבושלת על ידי שף גורמה מקצועי. בכל מקרה ועדיין, באירועים מיוחדים תוכלו לוודא שהשף גורמה שהזמנתם יכין את הארוחה שלו או מבעוד מועד או תוך כדי האירוע, הכל בהתאם לנסיבות ולרצונותיכם. זה נשמע לכם יקר? אז זהו שלא בהכרח. לפעמים זה אפילו יכול להיות יותר חסכוני מאשר להזמין את החברים שלכם לחגוג במסעדה יוקרתית.

איך תוכלו לחסוך בהזמנה של קייטרינג גורמה

כשאתם עושים את התכנון שלכם בצורה נבונה, בהחלט אפשר לחסוך כסף עם קייטרינג – אפילו אם מדובר במפגשים קטנים יותר. כי מתכנני אירועים יצטרכו בכל מקרה לספק כיבוד וארוחות אם על ידי קניית ארוחות מוכנות, או באמצעות בישול והגשה בבית והכנת האוכל מבעוד מועד. בכל מקרה גם אם אתם אוהבים לבשל, מדובר בהליך שגוזל מכם עמל וזמן למכביר. מה שאומר שרוב הסיכויים שתגיעו רצוצים לאירוע עצמו. בנוסף, יכול להיות שתצטרכו להגיש לאורחים שלכם, וכן גם לנקות. שף גורמה לעומת זאת יעשה את כל זה בשבילכם מבלי שתנקפו אצבע.

בנוסף אחת הסיבות העיקריות לחסכון כאשר מסתמכים על קייטרניג גורמה לאירועים קטנים היא חיסול הצורך ברכישת מרכיבים יקרים באופן מיותר. למה הכוונה? רובנו לרוב קונים יותר ממה שצריך. לעומת זאת שף גורמה יודע בדיוק מהן הכמויות הנדרשות עבור מספר האורחים שהזמנתם. שף כזה גם יוכל להתאים את המנות עבור האורחים שלכם שהם בעלי מגבלות דיאטטיות שונות, ועדיין לעשות זאת עם תוצאה שמניחה את הדעת. הוא יוכל לדאוג להכנת קייטרינג חלבי גורמה או אם תרצו קייטרינג גורמה בשרי, הכל בהתאם לדרישותיכם.

קייטרינג גורמה לאירועים קטנים

כל מי שאי פעם היה אחראי על תכנון מפגש, ממסיבה משפחתית אינטימית ועד מפגש ענק מכיר את הלחץ הכרוך בהזמנה ותכנון ארוחות וכיבוד. לכאורה נראה שישנם כמה אירועים שנראים כאילו הם מיועדים לקייטרינג, וחלק שנראה כאילו הם לא. רוב האנשים יאמרו לכם שלא נהוג לחשוב על האירועים הקטנים כמי שמתאימים עבור קייטרינג לאירועי גורמה, בעוד שרוב האירועים הגדולים אשר עולים על היקף היכולות של חלק מהמתכננים, מחייבים אתכם לחשוב על קייטרינג גורמה לאירועים כפתרון אפשרי.

אבל כמו שכבר הזכרנו אירועים קטנים דווקא בגלל האינטימיות שלהם הופכים את השימוש בשף גורמה לחוויה מיוחדת שתיתן גם לכם כמארחים ליהנות מהאירוע. רוצים להזמין שף גורמה עד הבית? מארק אלדרוב, שף פרטי, מחכה להזמנה שלכם.

פרטים ליצירת קשר עם השף הפרטי מארק אלדרוב

"

כל סוגי האירועים, בכל מקום – מחכה לשמוע על האירוע הבא שלך!

שף פרטי עד הבית המלצות  

"

המלצות על שף פרטי עד הבית:

המלצה אנה גולן

המלצה אורן הדיה

המלצה דניאל דרייזין

המלצה שרון כפיר

המלצה כלבו חיפה

המלצה דביר רון

המלצה ריגינה גרשקוביץ'

המלצה קרן שגב

המלצה אנה דון גולן

המלצה עדן שרף

המלצה שיר גולוב

השאירו פרטים על מנת להזמין שף פרטי עד הבית 


    054-256-3773שלחו לנו וואטסאפ

    השאירו פרטים ומארק שף פרטי יחזור אליכם:

      השאירו פרטים ומארק שף פרטי יחזור אליכם

        דילוג לתוכן