פולנטה מתירס טרי | מתכון לפולנטה של שף פרטי

פולנטה מתירס טרי

בואו ללמוד כיצד להכין את הפולנטה המושלמת עם מתכון קל לפולנטה שלנו, שמשלב פולנטה מתירס טרי ומביאה את הטעמים האיטלקיים המסורתיים ישירות למטבח שלכם. הפולנטה הזו, שנעשית מתירס טרי ועסיסי, היא תענוג אמיתי לחך ומשמשת כתוספת נהדרת לכל ארוחה. בין אם אתם מכינים אותה כליווי למנה עיקרית או כבסיס למנות אחרות, המתכון שלנו יספק לכם את כל הטיפים והשלבים הדרושים להצלחה. אל תפספסו את ההזדמנות להעשיר את המטבח שלכם במתכון קל וטעים לפולנטה מתירס טרי.

*המתכון באדיבות מארק אלדרוב – שף פרטי לאירועים.

פולנטה – היסטוריה

הפולנטה, מנה איטלקית מסורתית העשויה מקמח תירס, נושאת עמה היסטוריה עשירה ועמוקה. במקורה, הפולנטה שימשה כמזון בסיסי באזורים הכפריים של צפון איטליה, כאשר התירס הגיע לאירופה לאחר גילוי אמריקה. בתחילה, היא הייתה מזון פשוט ועממי, שסיפק מקור תזונה חשוב לעניים. עם הזמן, הפולנטה הפכה למאכל אהוב בכל רחבי איטליה, ואף חדרה למטבחים ברחבי העולם. הפולנטה מגישה גיוון רב: ניתן להגיש אותה רכה וקרמית או קשה ופריכה לאחר קירור וטיגון. כיום, השימוש בתירס טרי מכניס לפולנטה טעמים חדשים ועמוקים, המשמרים את המורשת העתיקה שלה ומעניקים לה טוויסט מודרני.

על אף שפולנטה מסורתית מכינים מקמח תירס, במתכון של הפולנטה שלנו נשתמש בתירס טרי מה שיגרום לפולנטה שלכם להיות ברמה של שף פרטי.

פולנטה מתירס טרי | מתכון לפולנטה של שף פרטי

רכיבים:

תירס טרי – 6 יח'

חלב – 100 מ"ל (חצי כוס)

חמאה – 100 ג' (חצי חבילה)

מלח – לפי הטעם

פרמזן – 100 ג'

אופן ההכנה (ראו סרטון) :

בשלו את התירס במשך חצי שעה, פלטו את גרעיני התירס מהקלח כמו בסרטון.

במחבת בשלו את התירס עם חצי מהחמאה והחלב במשך 10 דק', רסקו את תבשיל התירס בבלנדר מוט, סננו את הקרם שנוצר היטב בעזרת מסננת כך שיצא מרקם חלק וקרמי כמו בסרטון.

הוסיפו את שארית החמאה וצמצמו 5 דק בסיר, כבו את האש וגרדו פרמזן לתוך הפולנטה תוך כדי ערבוב עד שכל הפרמזן נטמע.

הגישו עם פרמזן, בתאבון !

פולנטה מתירס טרי – טיפים

  1. השתמשו בתירס מזן מתוק
  2. תוכלו לוודא שהתירס התבשל על ידי לחיצה עליו עם האצבע, אם התירס מוכן הוא יהיה רך וספוג נוזלים, אם התירס צמיגי ויבש הוא צריך עוד בישול.
  3. ניתן להגיש את הפולנטה עם פיטריות, סלמון, דג לבן, אספרגוס, ארטישוק או כל דבר שאתם אוהבים לאכול עם תירס.
  4. השתמשו בפרמזן איטלקי אמיתי – זה חשוב.

מתכון של פולנטה מתירס טרי לסיכום

המתכון קל ופשוט ועם זאת ברמה גבוהה, אנו ממליצים לכולם לנסות ולהכין, ואם לא בא לכם להכין אבל בא לכם פולנטה כזאת באירוע שלכם, אנו ממליצים על מארק שף פרטי מומלץ לאירוע שלכם.

בין אם מדובר על ארוחת שף איטלקי או כל סוג של ארוחת שף, מארק מציע 15 תפריטי קונספט או בניית תפריט בהתאמה אישית, אם זה מעניין אתכם השאירו פרטים מטה ואנו נחזור אליכם בהקדם.

ספרו לנו על האירוע שלכם ואנו נחזור אליכם בהקדם: 


    054-256-3773שלחו לנו וואטסאפ

    השאירו פרטים ומארק שף פרטי יחזור אליכם:

      השאירו פרטים ומארק שף פרטי יחזור אליכם

        דילוג לתוכן