שף פרטי בצפון - דמיינו את האירוע שלכם ואנחנו נגשים לכם אותו ב 100%

שף פרטי בצפון

שף פרטי בצפון לכל סוגי האירועים:

כשאתם מארחים מסיבת יום הולדת הכוללת ארוחת ערב, האוכל הוא זה שהופך לכוכב של התוכנית. הזמנת שף פרטי בצפון או קייטרינג שיבצע את ארוחת חלומותיכם היא הדרך המושלמת לספק לאורחים שלכם חוויה בלתי נשכחת ובהחלט מאוד טעימה. זו גם הדרך הטובה ביותר להבטיח שהזמן שלכם יעבור סביב השולחן בהתענגות על חברה טובה, במקום להיות קשור למטבח.

אולם, בין אם זו הפעם הראשונה שאתם עורכים ערב כזה או שאתם מחשיבים את עצמכם מקצוענים בתכנון מסיבות, יש כמה דברים שכדאי לזכור כשזה מגיע להזמנת שף פרטי ליום הולדת בצפון או קייטרינג לארוחת ערב, אז רצינו להציע לכם לקחת אותם בחשבון.

*סרטון זה לקוח מ ערוץ היוטיוב של מארק אלדרוב, שף פרטי. 

למה להזמין שף פרטי בצפון?

שף פרטי בצפון או בכל מקום אחר בארץ, היא חברה ("שף פרטי") המספקת שירותי קייטרינג בצפון לכל סוגי האירועים, אנשים פרטיים, חברות או משקי בית ועסקים שמזמינים את שירותינו כדי לדאוג לתכנון, הכנה ובישול ארוחת שף, יעוץ קולינרי ושירותי שף פרטי או שירותי קייטרינג מכל סוג שהוא.

חברת "שף פרטי" יוצרת חוויות אוכל מותאמות אישית שנועדו להתאים להעדפות התזונתיות, אורח החיים והתקציב של הלקוחות שלנו.

כמובן שניתן להזמין שפים פרטיים לפי הצורך לאירועים חד פעמיים, או באופן שוטף. למרות שלחלק מהאנשים (בעיקר האמידים שבינינו) יש שפים פרטיים שמטפלים בבישול יומיומי, הרי שרוב האנשים נעזרים בשירותיהם של שפים פרטיים כדי לעזור במסיבות, ואירועים מיוחדים כמו מסיבת רווקות, מסיבת רווקים, על האש, אירוע חברה, חתונה, בר מצווה, בת מצווה, שבת חתן ועוד…

דמיינו את האירוע שלכם – מה הסגנון שלכם, ואיך תראה ארוחת שף פרטי בצפון?

כשאתם יוצאים למסע תכנון ארוחת הערב, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לקבל מושג ברור על סוג ההתכנסות שאתם מעוניינים לארח. כי הזמנת שף פרטי לזוג בצפון לארוחת שף אינטימית נראית שונה בטירוף מאשר לקבוצה של 25 אנשים.

לכן לפני שאתם מזמינים שף בצפון כדאי שתמהרו לשאול את עצמכם את השאלות הבאות שיעזרו לכם להצביע בדיוק על סוג האירוע שאתם מדמיינים. שאלות כמו איפה תתארח ארוחת הערב? מה האירוע? איזו אווירה אתם מנסים ליצור? כמה מנות אתם מעוניינים להגיש, ובאיזה אופן תרצו להגיש אותם (בופה, הגשה אישית או הגשה למרכז השולחן).

שף פרטי עד הבית בצפון – תפריט בהתאמה אישית:

למרות שהאוכל של השף עשוי להיות הכוכב של האירוע, האורחים שלך הם מה שחשוב באמת, לכן חשוב לזכור אותם כשאתם מזמינים שף פרטי עד הבית בצפון. התחשבות בקהל שלכם לפני שאתם מזמינים היא אבן יסוד בהיותכם מארחים מצפוניים.

אם אתם מכירים את כל מי שמשתתף בארוחת הערב שלכם באופן אישי, הרבה יותר קל להתעדכן בעניינים כמו הגבלות תזונתיות.

  • מומלץ אפילו לפתוח קבוצת וואטסאפ בה יוכלו הסועדים לרשום רגישויות, אלרגיות ומגבלות תזונה.

אבל אם אינכם בטוחים בתזונה, תמיד מומלץ לשאול לפני כן כדי שתוכלו להכיל את המשתתפים הצמחוניים, נטולי הגלוטן או החלב שלכם. כי אתם לא רוצים שמישהו יפספס חווית אוכל מדהימה.

וכמובן, אל תשכחו גם מהאורחים הקטנים שלכם לכן דאגנו לספק אפשרויות נוחות לילדים במידת הצורך, שאלו את השף לגבי אופציות לילדים בארוחת שף.

לאחר שעשיתם בירור השף יוכל לבנות לכם תפריט בהתאמה אישית בין אם זה תפריט בשר, טבעוני, ללא גלוטן, כשר למהדרין או כל התאמה אחרת שתצתרכו.

מהם היתרונות בהזמנת שף פרטי בצפון?

ישנן שפע של סיבות מדוע הזמנת שף פרטי עד הבית בצפון יכולה להיות הגיונית במצבים רבים. בין חוסר רצון לבשל, היותכם בעלי יכולות קולינריות מוגבלות, רצון להתמקד בבילוי עם האורחים או פשוט רצון לחקור מטבח חדש, יש המון יתרונות בהזמנת שף פרטי.

בין אם אתם מארחים מסיבת ארוחת ערב של פעם בחיים או שאתם רוצים לגרום לליל שבוע רגיל להרגיש מיוחד, זה יכול לחסוך לכם זמן – וכסף!

כאשר אתם רוצים לפנק את האורחים שלכם בארוחה פנטסטית, הזמנת שף עד הבית בצפון יכולה להיות אפילו פחות יקרה מאשר לקחת אותם למסעדה איכותית, כי אם תחשבו על זה תוספות כמו יין, קוקטיילים, קפה וקינוח יכולים באמת להצטבר לסכום משמעותי במסעדה.

בנוסף, זמן הוא כסף, כמו שאומרים, וכשאתם מזמינים שף פרטי, תחסכו לעצמכם זמן, מאמץ ולחץ משמעותיים. לא תצטרכו למהר הביתה מהעבודה כדי לקנות מרכיבים, לבלות שעות בהכנות במטבח, או לשטוף כלים הרבה אל תוך הלילה. עם שף פרטי, כל שעליכם לעשות הוא ליהנות מהארוחה!

רוצים להזמין שף פרטי בצפון? מארק אלדרוב שף פרטי מחכה להזמנה!

השאירו פרטים והשף הפרטי יחזור אליכם


    שף פרטי עד הבית המלצות  

    "

    המלצות על שף פרטי עד הבית:

    המלצה אנה גולן

    המלצה אורן הדיה

    המלצה דניאל דרייזין

    המלצה שרון כפיר

    המלצה כלבו חיפה

    המלצה דביר רון

    המלצה ריגינה גרשקוביץ'

    המלצה קרן שגב

    המלצה אנה דון גולן

    המלצה עדן שרף

    המלצה שיר גולוב

    054-256-3773שלחו לנו וואטסאפ

    השאירו פרטים ומארק שף פרטי יחזור אליכם:

      השאירו פרטים ומארק שף פרטי יחזור אליכם

        דילוג לתוכן